Obchodné podmienky
Obchodné podmienky SK GLASS
Obchodné podmienky
AKO SA OBJEDNÁVA?
V prípade, že by ste mali záujem o objednanie si tovaru, môžte tak vykonať jedným z nasledovných spôsobov:
• priamo na internete prostredníctvom nášho eShop-u
• prostredníctvom telefónu na čísle +421 031 552 93 63
• alebo prostredníctvom e-mailu na skglass@skglas.sk
Telefonicky sme tu pre Vás od pondelka do piatku v čase 8:00-16:00. Ak hľadáte produkt, ktorý by sa hodil do sortimentu nášho eShopu, ale neviete ho u nás nikde nájsť, informujte nás prosím. Ochotne sa pokúsime nájsť pre Vás vhodné riešenie
Nápíšte nám na skglass@skglass.sk
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY - SK GLASS®
Tieto obchodné podmienky upravujú vzťah medzi predávajúcim SK GLASS a kupujúcim a všetky dodávky tovaru a služieb uskutočnené v dobe platnosti obchodných podmienok im podliehajú.
Objednávka
SK GLASS (ďalej len predávajúci) akceptuje iba objednávky v písomnej forme. Objednávku je možné doručiť osobne, poštou, faxom alebo e-mailom. Na objednávke treba uviesť fakturačné údaje objednávajúceho, katalógové číslo, názov a množstvo objednávaného tovaru, termín, adresu a spôsob dodania. Ak nie je uvedený spôsob dopravy, predávajúci si vyhradzuje právo určiť najvhodnejší spôsob. Objednávka bude objednávajúcemu potvrdená do dvoch pracovných dní od jej prijatia- faxom, elektronickou formou alebo telefonicky. Tovar je objednávajúcemu rezervovaný max. 3 týždne. Potom je postúpený na ďalší predaj. Akákoľvek zmena objednávky musí byť odsúhlasená predávajúcim a kupujúcim.
Objednávanie tovaru prostredníctvom služby e-shop. Pri kúpe tovaru kliknite myšou na obrázok košíka s príslušným nápisom a tovar bude vložený do nákupného košíka. Potom sa budete môcť rozhodnúť, či chcete nákup uzavrieť (vyplníte pripravený formulár) alebo pokračovať v nakupovaní. Po záväznom potvrdení objednávky dostanete potvrdenie do 24h o prijatí objednávky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli.
Cena tovaru a služeb
Ceny tovarov a služieb sú uvedené u jednotlivých položiek v e-shope vrátane dane z pridanej hodnoty vo výške podľa platných právnych predpisov. V prípade úpravy ceny je rozhodujúca cena uvedená u objednaného tovaru v čase doručenia objednávky. Nové ceny sú záväzné a účinné okamihom ich zverejnenia na webovom rozhraní obchodu.
2V prípade objednávania tovaru z eshopu je celková cena tovaru, zliav a dopravy automaticky kalkulovaná pred dokončením objednávky.
V kúpnej cene jednotlivej dodávky tovaru nie sú započítané dodacie náklady (balné, doprava a dobierka). Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu aj náklady spojené s balením a dodaním tovaru v dohodnutej výške. O výške dodacích nákladov (balné, doprava a dobierka) je kupujúci informovaný (na základe ním vybraného spôsobu dodania tovaru) pred zaslaním objednávky.
2Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití prostriedkov komunikácie na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy sa nelíšia od základnej sadzby a kupujúci si ich hradí zo svojho.
Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu pokladničný doklad. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku najneskôr do 48 hodín.
Stornovanie objednávky
Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, čo najskôr nás prosím kontaktujte (kontakty) a uveďte číslo Vašej objednávky. Zároveň si vyhradzujeme právo stornovať Vašu objednávku na tovar, ak Vám ho už nebudeme schopní dodať z dôvodu jeho vypredania alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s Vami nedohodneme na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky Vás budeme bezodkladne informovať telefonicky alebo e-mailom.
PLATOBNÉ PODMIENKY
Faktúra je vystavená v cenách platných v deň fakturácie. Požadujeme platbu v hotovosti pri odbere tovaru, ktorý je bežne na sklade. Pri tovare, ktorý je nutné objednať, požadujeme preddavok 30% ako potvrdenie objednávky. Zostatkovú sumu je potrebné zaplatiť pri dodaní tovaru v hotovosti, prípadne vopred na účet predávajúceho. Všetok tovar ostáva majetkom predávajúceho až do úplného zaplatenia jeho hodnoty.
Spôsob platby pri nákupe tovaru prostredníctvom služby e-shop
• dobierka
• prevodný príkaz na základe vystavenej predfaktúry (iba firmy a organizácie)
• hotovosť priamo v sídle našej spoločnosti
DODACIE PODMIENKY
Tovar je možné odobrať osobne v sídle predávajúceho alebo na náklady kupujúceho zaslať zmluvným prepravcom. Osobný odber je možný ihneď po uhradení faktúry. Dodací termín tovaru, ktorý je na sklade, je 4 pracovné dni. Dodací termín tovaru, ktorý nie je v sklade, je 4-6 týždňov. Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň. Predávajúci neručí za predĺženie dodacej lehoty z dôvodu vyššej moci.
Spôsob dodania tovaru
Tovar zasielame Slovenskou poštou formou balíka alebo balíkovej dobierky do hmotnosti balíka 30kg, pri väčších zásielkách kuriérom za príplatok. Pretože sme zároveň klasickou maloobchodnou prevádzkou, tovar si po internetovej objednávke môžete vyzdvihnúť aj priamo v našej predajní pri zachovaní ceny z elektronického obchodu. Ak Vám tovar alebo oznámenie o uložení na pošte nebolo doručené ani do 7 dní po našom e-maili o expedícii, kontaktujte prosím svoju dodávaciu poštu aj nás. Bližšie informácie o Vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia Vám po preverení následne poskytneme e-mailom.
Poštovné a iné poplatky
K uvedeným cenám pripočítavame poplatky za doručenie. Cena za doručenie bude dohodnutá so zákazníkom individuálne s ohľadom na jeho špecifické potreby. Balné za dodaný tovar neúčtujeme.
SK GLASS nenesie zodpovednosť za
• oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (pošta, kuriér)
• oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
• poškodenie zavinené doručovateľom (pošta, kuriér); viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte!
SK GLASS ručí zákazníkovi za
• dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom
• dodanie tovaru tak, aby nebol poškodený
• dodanie tovaru v takom množstve a sortimente, v akom bol uvedený na objednávke
• priloženie daňového dokladu, ak si zákazník neprial inak
ZÁRUČNÉ A REKLAMAČNÉ PODMIENKY
Predávajúci garantuje funkčnosť tovaru a bezplatný servis počas 12-tcih, alebo 24-tich mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom, ak nie je uvedené inak.
1. Záručné opravy
Montáž a inštaláciu môže vykonať len servisný technik našej spoločnosti, prípadne iný kvalifikovaný odborník. V takom prípade je potrebné uschovať doklad o zaplatení nákladov na inštaláciu, ktorý vám privolaný technik vydá. Záručný servis poskytujeme v sídle spoločnosti v sídle vášho regionálneho predajcu. POZOR! Opravy priamo v prevádzke kupujúceho poskytujeme len v prípadoch, keď zariadenie vyžaduje odbornú inštaláciu. V ostatných prípadoch je potrebné reklamovaný tovar priniesť, alebo na náklady kupujúceho zaslať do sídla predávajúceho. Pozáručný servis poskytuje naše servisné stredisko vždy podľa individuálneho dohovoru.
2. Pre uznanie záruky je nevyhnutné
Predložiť originál faktúry, ktorou bol tovar nadobudnutý. Záručný list obsahuje dátum inštalácie a podpis autorizovanej servisnej organizácie, ktorá uvádzala spotrebič do prevádzky. Pri uplatnení reklamácie treba uviesť číslo faktúry, ktorou bol výrobok zakúpený a poskytnúť spotrebič pre zistenie a odstránenie závady nášmu servisnému stredisku.
3. Záruka sa nevzťahuje na
Závady spôsobené nesprávnou inštaláciou, opravami vykonávanými neodbornou osobou, poškodenie vzniknuté zanedbaním pravidelnej údržby alebo nesprávnym zaobchádzaním v rozpore s návodom na obsluhu a tiež na závady vzniknuté pri doprave po prevzatí tovaru kupujúcim alebo jeho dopravcom a vady spôsobené bežným spotrebovaním (gumové tesnenia, hadičky, žiarovky, plastové diely atď.).
Reklamovanie tovaru (Reklamačný poriadok) a vrátenie tovaru. Bližšie informácie a presné podmienky nájdete v časti Reklamačný poriadok a vrátenie tovaru. Osobné údaje, ich spracovávanie a ochrana. Bližšie informácie a presné podmienky o osobných údajoch, ich spracovávaní a ochrane nájdete v časti Ochrana súkromia a osobných údajov.
II. REKLAMÁCIA, UPLATNENÁ V ZÁRUČNEJ DOBE
1. Všeobecné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa zákona o ochrane spotrebiteľa č.250/2007 Z.z. a vzťahuje sa na tovar ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe. Ku každému tovaru je priložená faktúra ktorá slúži aj ako záručný list. Záväznou objednávkou v elektronickom obchode www.skglass.sk vyjadruje kupujúci súhlas so záručnými podmienkami. Pokiaľ nie je tovar osobne prevzatý, rozumie sa prevzatím tovaru okamih, kedy tovar preberá od dopravcu alebo zamestnanca spoločnosti SK GASTRO, SK GLASS alebo ňou poverenej osoby. Pokiaľ odberateľ zistí akýkoľvek rozdiel medzi faktúrou a skutočným dodaným tovarom (v druhu alebo množstve) alebo neobdržal so zásielkou správne vyplnenú faktúru a záručné podmienky, je povinný podať ihneď (najneskôr do 3 dní) písomne, emailom alebo telefonicky správu. Pokiaľ tak neurobí, vystavuje sa nebezpečenstvu, že mu neskoršia prípadná reklamácia nebude uznaná. Ostatné situácie sa riadia zákonom o ochrane spotrebiteľa č.250/2007 Z.z. . V prípade ak kupujúci bude používať zakúpený tovar na komerčné účely alebo ako výrobné prostriedky, riadia sa obchodné vzťahy Obchodným zákonníkom č.513/1991 Z.z.
2. Záručné podmienky
Dĺžka záruky je uvedená na faktúre alebo v záručnom liste. Táto doba začína plynúť dňom predaja a predlžuje sa o dobu, po ktorú bol výrobok v záručnej oprave. V prípade výmeny sa záručná doba predlžuje. Záruka sa vzťahuje na poruchy a závady, ktoré v priebehu záručnej doby vznikli chybou výroby alebo použitých materiálov. Tieto závady budú bezplatne opravené. Pri poruche výrobku kontaktujte predajcu. Výrobok bude bezplatne opravený po predložení faktúry potvrdenej predajcom spolu s kompletným vadným výrobkom. Zákazník nesie riziko poškodenia výrobku pri preprave.
Oprávnenie na bezplatnú záručnú opravu zaniká v týchto prípadoch
• Výrobok bol inštalovaný alebo obsluhovaný v rozpore s užívateľským manuálom, ktorý je predávaný kupujúcemu súčasne s dodaným tovarom.
• Údaje na dokladoch sa líšia od údajov uvedených na výrobku.
• Bolo poškodené výrobné číslo, alebo záručná plomba prístroja.
• Závada vznikla neprípustným zásahom do výrobku (vrátane zásahu a úprav neautorizovaným servisom).
• Poškodenie bolo spôsobené vonkajšími vplyvmi, napr. znečistením, pri styku s vodou v dôsledku živelnej udalosti, prírodných či iných vonkajších javov (búrky, požiar, prepätie v el. sieti apod.)
• Výrobok bol mechanicky poškodený.
• Výrobok bol používaný v rozpore s jeho určením, alebo spôsobom ,ktorý nie je obvyklý pre daný typ výrobku.
Bezplatná záručná oprava sa nevzťahuje
• Na bežnú údržbu (výmena žiaroviek, tesnení, poistiek a pod.) vrátane odstraňovania závad podľa pokynov uvedených v užívateľskom manuáli.
• Na prípadné poruchy alebo chyby existujúcej elektroinštalácie alebo rozvodov plynu, vodovodného a odpadového potrubia v priestoroch u zákazníka, pokiaľ tieto neboli súčasťou dodávky.
• Na chyby a závady vzniknuté pri montáži svojpomocne.
Právo na výmenu výrobku (prípadne vrátenie kúpnej ceny) vzniká, pokiaľ podľa písomného vyjadrenia autorizovanej opravy ide o vadu neodstrániteľnú, prípadne ide o vadu odstrániteľnú, avšak kupujúci nemôže pre opakované vady po oprave, alebo pre väčší počet vád výrobok riadne užívať (viď. ustanovenia občianskeho zákonníka). Všetky zariadenia Vám radi opravíme, avšak v prípade nedodržania pokynov užívateľského manuálu bude oprava vyúčtovaná.
I. VŠEOBECNÉ PODMIENKY REKLAMÁCIE
1. Povinnosti kupujúceho
Kupujúci je povinný dodaný tovar prehliadnuť a bez zbytočného odkladu informovať predávajúceho o zistených závadách. Oprávnenú reklamáciu môže kupujúci uplatniť v prevádzke spoločnosti SK GLASS®, ktorá mu tovar dodala.
Záručné a pozáručné opravy zariadení budú vykonávané servisným strediskom SK GLASS a SK GLASS® prípadne zmluvnými servisnými partnermi predajcu. Kupujúci zasiela tovar na reklamáciu na vlastné náklady ak nie je dohodnuté inak. Kupujúci je povinný uviesť:
• Typ a označenie tovaru (je uvedené na faktúre alebo priamo na tovare).
• Popis závady
• Doložiť doklad o vlastníctve tovaru (kópiu faktúry alebo bloku z registračnej pokladne).
2. Povinnosti predávajúceho
Predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo iná povinná osoba určená na opravu vybaví reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa upltanenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, alebo služby , najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
II. REKLAMÁCIA, UPLATNENÁ V ZÁRUČNEJ DOBE
1. Všeobecné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa zákona o ochrane spotrebiteľa č.250/2007 Z.z. a vzťahuje sa na tovar ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe. Ku každému tovaru je priložená faktúra ktorá slúži aj ako záručný list. Záväznou objednávkou v elektronickom obchode www.skglass.sk vyjadruje kupujúci súhlas so záručnými podmienkami. Pokiaľ nie je tovar osobne prevzatý, rozumie sa prevzatím tovaru okamih, kedy tovar preberá od dopravcu alebo zamestnanca spoločnosti SK GLASS alebo ňou poverenej osoby. Pokiaľ odberateľ zistí akýkoľvek rozdiel medzi faktúrou a skutočným dodaným tovarom (v druhu alebo množstve) alebo neobdržal so zásielkou správne vyplnenú faktúru a záručné podmienky, je povinný podať ihneď (najneskôr do 3 dní) písomne, emailom alebo telefonicky správu. Pokiaľ tak neurobí, vystavuje sa nebezpečenstvu, že mu neskoršia prípadná reklamácia nebude uznaná. Ostatné situácie sa riadia zákonom o ochrane spotrebiteľa č.250/2007 Z.z. . V prípade ak kupujúci bude používať zakúpený tovar na komerčné účely alebo ako výrobné prostriedky, riadia sa obchodné vzťahy Obchodným zákonníkom č.513/1991 Z.z.
2. Záručné podmienky
Dĺžka záruky je uvedená na faktúre alebo v záručnom liste. Táto doba začína plynúť dňom predaja a predlžuje sa o dobu, po ktorú bol výrobok v záručnej oprave. V prípade výmeny sa záručná doba predlžuje, začne plynúť od prevzatia novej veci. Záruka sa vzťahuje na poruchy a závady, ktoré v priebehu záručnej doby vznikli chybou výroby alebo použitých materiálov. Tieto závady budú bezplatne opravené. Pri poruche výrobku kontaktujte predajcu. Výrobok bude bezplatne opravený po predložení faktúry potvrdenej predajcom spolu s kompletným vadným výrobkom. Zákazník nesie riziko poškodenia výrobku pri preprave.
Oprávnenie na bezplatnú záručnú opravu zaniká v týchto prípadoch:
• Výrobok bol inštalovaný alebo obsluhovaný v rozpore s užívateľským manuálom, ktorý je predávaný kupujúcemu súčasne s dodaným tovarom.
• Údaje na dokladoch sa líšia od údajov uvedených na výrobku.
• Bolo poškodené výrobné číslo, alebo záručná plomba prístroja.
• Závada vznikla neprípustným zásahom do výrobku (vrátane zásahu a úprav neautorizovaným servisom).
• Poškodenie bolo spôsobené vonkajšími vplyvmi, napr. znečistením, pri styku s vodou v dôsledku živelnej udalosti, prírodných či iných vonkajších javov (búrky, požiar, prepätie v el. sieti apod.)
• Výrobok bol mechanicky poškodený.
• Výrobok bol používaný v rozpore s jeho určením, alebo spôsobom ,ktorý nie je obvyklý pre daný typ výrobku.
Bezplatná záručná oprava sa nevzťahuje:
• Na bežnú údržbu (výmena žiaroviek, tesnení, poistiek a pod.) vrátane odstraňovania závad podľa pokynov uvedených v užívateľskom manuáli.
• Na prípadné poruchy alebo chyby existujúcej elektroinštalácie alebo rozvodov plynu, vodovodného a odpadového potrubia v priestoroch u zákazníka, pokiaľ tieto neboli súčasťou dodávky.
• Na chyby a závady vzniknuté pri montáži svojpomocne.
Právo na výmenu výrobku (prípadne vrátenie kúpnej ceny) vzniká, pokiaľ podľa písomného vyjadrenia autorizovanej opravy ide o vadu neodstrániteľnú, prípadne ide o vadu odstrániteľnú, avšak kupujúci nemôže pre opakované vady po oprave, alebo pre väčší počet vád výrobok riadne užívať (viď. ustanovenia občianskeho zákonníka). Všetky zariadenia Vám radi opravíme, avšak v prípade nedodržania pokynov užívateľského manuálu bude oprava vyúčtovaná.
Postup reklamácie
Ak nie je k tovaru priložený záručný list, slúži na uplatnenie reklamácie daňový doklad.
Práva z chybného plnenia uplatňuje kupujúci u predávajúceho buďto prostredníctvom reklamačného formulára umiestneného na stránkach predávajúceho na adrese http://www.skglass.sk/sk/obchod-reklamacny-poriadok, alebo prostredníctvom správy elektronickej pošty, ktorá bude obsahovať identifikáciu kupujúceho, číslo objednávky a daňového dokladu, označenie tovaru, popis závady a uplatnený nárok. Práva z chybného plnenia je možné uplatniť aj v mieste prevádzky predávajúceho.
Ak uplatní kupujúci právo z chybného plnenia, potvrdí mu druhá strana v písomnej forme, kedy právo uplatnil, ako aj vykonanie opravy a dobu jej trvania.
Reklamovaný tovar si predávajúci vyzdvihne prepravnou službou SDS na vlastné náklady, ak nebude dohodnuté inak.
Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy dôjde prejav vôle kupujúceho (uplatnenie práva z chybného plnenia) predávajúcemu.
Kupujúci pri uplatnení reklamácie je povinný odovzdať tovar kompletný a čistý v súlade s hygienickými predpismi a všeobecnými hygienickými zásadami vrátane všetkých súčastí a príslušenstva.
Kupujúci má právo na odstránenie chyby opravou alebo dodaním novej či chýbajúcej veci alebo na primeranú zľavu. Ak je chybné plnenie podstatným porušením zmluvy, má kupujúci právo na odstránenie chyby dodaním novej alebo chýbajúcej veci, na opravu veci, primeranú zľavu alebo má právo odstúpiť od zmluvy. Zvolené právo musí kupujúci uplatniť pri oznámení vady a vykonanú voľbu nemôže jednostranne meniť. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje prípad, ak dodaný tovar nemá dohodnuté vlastnosti alebo je poškodený. To nevylučuje oprávnenie spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy zo zákonných dôvodov.
Odstúpenie od zmluvy uzavretej s podnikateľom
Kupujúci berie na vedomie, že ak uzatvára kúpnu zmluvu ako podnikateľ pri výkone podnikateľskej činnosti (t.j. uvedením IČO v objednávke), na vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim sa potom nevzťahujú ustanovenia § 53 a nasl. Občianskeho zákonníka a zákon č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v platnom znení (ďalej len „ZoOS"), najmä, že nie je možné okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy podľa ustanovenia § 7 a nasl. ZoOS a že sa ho netýkajú ustanovenia článku 6.1.-6.5. týchto obchodných podmienok. Odstúpiť od jednotlivej kúpnej zmluvy je možné potom len v prípadoch ustanovených zákonom pre vzťahy medzi podnikateľmi, prípadne ak bolo právo na odstúpenie medzi stranami dohodnuté v rámcovej kúpnej zmluve či v týchto OP. Predávajúci je oprávnený od jednotlivej uzatvorenej kúpnej zmluvy odstúpiť v prípade, že kupujúci vstúpil do likvidácie, proti kupujúcemu bolo začaté konkurzné konanie, alebo sa vzhľadom na okolnosti javí, že kupujúci svoje záväzky nedodrží (napr. pri omeškaní kupujúceho so zaplatením iných záväzkov). V prípade odstúpenia predávajúceho od zmluvy, kedy už bol tovar kupujúcemu dodaný, vráti kupujúci plnenie poskytnuté predávajúcim do 14 dní od doručenia odstúpenia, pričom sa použije ustanovenie článku 6.6 .-. 6.7. týchto OP. Nárok na úhradu vzniknutej škody je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie prípadne zaplatenej (čiastočne zaplatenej) kúpnej ceny.
Ochrana osobných údajov kupujúcich
Ochrana osobných údajov kupujúceho, ktorý je fyzickou osobou, je poskytovaná zákonom č. 122/2013 Z.z., o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoOOU").
Kupujúci berie na vedomie, že je povinný svoje osobné údaje (pri registrácii, vo svojom užívateľskom účte, pri objednávke uskutočnenej z webového rozhrania eshopu) uvádzať správne a pravdivo a že je povinný bez zbytočného odkladu informovať predávajúceho o zmene vo svojich osobných údajoch. Kupujúci si môže meniť a kontrolovať osobné údaje prostredníctvom emailu, písomnou formou alebo po prihlásení k online účtu. Kupujúci súhlasí s tým, že osobné údaje budú spracovávané po dobu určitú, a to 5 rokov po ukončení posledného zmluvného vzťahu s kupujúcim. Osobné údaje budú spracovávané v elektronickej podobe automatizovaným spôsobom alebo v tlačenej podobe neautomatizovaným spôsobom.
V prípade, že by sa kupujúci domnieval, že predávajúci vykonáva spracovanie jeho osobných údajov, ktoré je v rozpore s ochranou súkromného a osobného života kupujúceho alebo v rozpore so zákonom, najmä ak sú osobné údaje nepresné s ohľadom na účel ich spracovania, môže: a) požiadať predávajúceho o vysvetlenie, b) požadovať, aby predávajúci odstránil takto vzniknutý stav. Najmä sa môže jednať o blokovanie, vykonanie opravy, doplnenie alebo likvidáciu osobných údajov. Ak je žiadosť kupujúceho podľa predchádzajúcej vety uznaná za oprávnenú, predávajúci odstráni okamžite chybný stav. Ak nevyhovie predávajúci žiadosti, má kupujúci právo obrátiť sa priamo na Úrad na ochranu osobných údajov. Týmto ustanovením nie je dotknuté oprávnenie kupujúceho obrátiť sa so svojím podnetom na Úrad na ochranu osobných údajov priamo.
Ak požiada kupujúci o informáciu o spracovaní svojich osobných údajov, je mu predávajúci povinný túto informáciu odovzdať. Predávajúci má právo za poskytnutie informácie podľa predchádzajúcej vety požadovať primeranú úhradu neprevyšujúcu náklady nevyhnutné na poskytnutie informácie, a to za podmienok uvedených v ZoOOU.
Predávajúci je oprávnený využiť podrobnosti elektronického kontaktu pre potreby šírenia obchodných oznámení týkajúcich sa jeho služieb za predpokladu, že kupujúci má jasnú a zreteľnú možnosť jednoduchým spôsobom, zadarmo alebo na účet predávajúceho odmietnuť súhlas s takýmto využitím svojho elektronického kontaktu aj pri zasielaní každej jednotlivej správy, pokiaľ toto využitie neodmietol. Ak oznámi kupujúci, že si neželá, aby mu boli obchodné oznámenia naďalej posielané či ak vysloví nesúhlas so zasielaním obchodných oznámení, ukončí predávajúci ich zasielanie tomuto kupujúcemu bez zbytočného odkladu. Kupujúci so zasielaním informácií súvisiacich s tovarom, službami alebo podnikom predávajúceho na elektronickú adresu kupujúceho súhlasí a ďalej súhlasí so zasielaním obchodných oznámení predávajúcim na elektronickú adresu kupujúceho.
Kupujúci súhlasí s ukladaním tzv. cookies na jeho počítač. V prípade, že je nákup na webovej stránke možné vykonať a záväzky predávajúceho z kúpnej zmluvy plniť, bez toho aby dochádzalo k ukladaniu tzv. cookies na počítač kupujúceho, môže kupujúci súhlas podľa predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať. Viac informácií na http://www.skglass.sk/sk/obchod/ochrana-osobnych-udajov
Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.
III. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 1.8.2010. Zmeny reklamačného poriadku vyhradené.
I. VŠEOBECNÉ PODMIENKY REKLAMÁCIE
1. Povinnosti kupujúceho
Kupujúci je povinný dodaný tovar prehliadnuť a bez zbytočného odkladu informovať predávajúceho o zistených závadách. Oprávnenú reklamáciu môže kupujúci uplatniť v prevádzke spoločnosti SK GLASS®, ktorá mu tovar dodala.
Záručné a pozáručné opravy zariadení budú vykonávané servisným strediskom SK GLASS a SK GLASS® prípadne zmluvnými servisnými partnermi predajcu. Kupujúci zasiela tovar na reklamáciu na vlastné náklady ak nie je dohodnuté inak.
Kupujúci je povinný uviesť:
• Typ a označenie tovaru (je uvedené na faktúre alebo priamo na tovare).
• Popis závady
• Doložiť doklad o vlastníctve tovaru (kópiu faktúry alebo bloku z registračnej pokladne).
2. Povinnosti predávajúceho
Predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo iná povinná osoba určená na opravu vybaví reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch do 30 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezarátava čas potrebný na odborné posúdenie vady.
II. REKLAMÁCIA, UPLATNENÁ V ZÁRUČNEJ DOBE
1. Všeobecné ustanovenia
Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexami správania.
S účinnosťou od 1.2.2016 má spotrebiteľ právo využiť tzv. alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov.. Orgánom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, http://www.soi.sk.
Predávajúci podlieha dozoru a Slovenskej obchodnej inšpekcie.
Predávajúci si vyhradzuje právo OP zmeniť alebo doplniť, a to najmä pri zmene súvisiacich právnych noriem, judikatúry alebo pri zmene spôsobu obchodovania a obchodnej politiky predávajúceho alebo jeho dodávateľov. Zmenu, doplnenie a ich účinnosť predávajúci zverejní vhodným spôsobom (na internetových stránkach predávajúceho, oznámením v dodacom liste, prostredníctvom obchodného zástupcu či iným vhodným spôsobom).
Ak vzťah súvisiaci s použitím webovej stránky alebo právny vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, potom strany dojednávajú, že vzťah sa riadi českým právom s vylúčením aplikácie Dohovoru o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru (CISG). Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
Ak je niektoré ustanovenie obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.
Tieto obchodné podmienky umožňujú spotrebiteľovi ich archiváciu a reprodukciu. Momentom uzavretia kúpnej zmluvy kupujúci prijíma všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania objednávky vrátane ceny objednaného tovaru uvedenú v potvrdenej objednávke, ak nebolo v konkrétnom prípade preukázateľne dohodnuté inak. Kúpna zmluva uzavretá on-line je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.
Kontaktné údaje predávajúceho: http://www.skglass.sk/kontakt.
VOP nadobúdajú účinnosť dňa 24.05.2021 a nahrádzajú predchádzajúce obchodné podmienky.
Tím SK GLASS
zákaznícky servis: +421 914 274 427
Reklamačný poriadok
DOPRAVA
Odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej preberaní. V pripade, ze ste zistili porusenie alebo poskodenie obalu, tak Vam odporucame zasielku neprevzat, prípadne riešiť priamo s vodičom prepravnej spoločnosti na mieste zápisom o škode. V prípade prevzatia poškodenej zásielky žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr do 24 hod. od prevzatia zásielky na e-mail: skglass@skglass.sk, kde vám radi poradíme, ako v takýchto prípadoch postupovať. V prípade reklamácie nevyhadzujte obal - je predmetom dôkazového konania.
DODACIE PODMIENKY
Tovar je možné odobrať osobne v sídle predávajúceho alebo na náklady kupujúceho zaslať zmluvným prepravcom. Osobný odber je možný ihneď po uhradení faktúry. Dodací termín tovaru, ktorý je v sklade, je 2-4 pracovné dni. Dodací termín tovaru, ktorý nie je v sklade, je 2-6 týždňov. Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň. Predávajúci neručí za predĺženie dodacej lehoty z dôvodu vyššej moci.
SPÔSOB DODANIA TOVARU
Tovar zasielame so kuriérom SPS formou balíka alebo balíkovej dobierky do hmotnosti balíka 35kg, pri väčších zásielkách za príplatok. Pretože sme zároveň klasickou maloobchodnou prevádzkou, tovar si po internetovej objednávke môžete vyzdvihnúť aj priamo v našej predajní pri zachovaní ceny z elektronického obchodu. Ak Vám tovar alebo oznámenie o uložení na pošte nebolo doručené ani do 7 dní po našom e-maili o expedícii, kontaktujte prosím svoju dodávaciu poštu aj nás. Bližšie informácie o Vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia Vám po preverení následne poskytneme e-mailom.
POŠTOVNÉ A INÉ POPLATKY
K uvedeným cenám pripočítavame poplatky za doručenie. Cena za doručenie bude dohodnutá so zákazníkom individuálne s ohľadom na jeho špecifické potreby. Balné za dodaný tovar neúčtujeme.
SK GLASS NENESIE ZODPOVEDNOSŤ ZA
• oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (pošta, kuriér)
• oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
• poškodenie zavinené doručovateľom (pošta, kuriér); viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte!
SK GLASS RUČÍ ZÁKAZNÍKOVI ZA
• dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom
• dodanie tovaru tak, aby nebol poškodený
• dodanie tovaru v takom množstve a sortimente, v akom bol uvedený na objednávke
• priloženie daňového dokladu, ak si zákazník neprial inak
OSOBNÝ ODBER SKLAD - BEZPLATNÝ
V prípade záujmu si môžete tovar vyzdvihnúť na našom sklade v Dunajskej Strede - Bratislavská 919/4, aby sme Vás upozornili, že ak máte záujem kúpiť tovar na našej predajni za internetové ceny, je potrebné zrealizovať objednávku cez internet. Osobný odber je možné zrealizovať vopred dohodnutom termíne v čase od 8:00 do 17:00 (pracovné dní od pondelka do piatka).
DORUČENIE TOVARU-KURIÉRSKA SPOLOČNOSŤ UPS
Cena Dopravy - 6€
Pri nákupe nákupe nad 50 € s DPH tovar vyexpedujeme zdarma.
VYPLŇTE REKLAMAČNÝ FORMULÁR RÝCHLO A BEZ BOLESTI
Reklamačný formulár nájdete na svojom profile v sekcii Moje objednávky (stiahnite kliknutím SEM) alebo vám ho zašleme spoločne s faktúrou na e-mail, ktorý ste zadali pri tvorbe objednávky. Vyberte objednávku, ktorá obsahovala reklamovaný či vrátený produkt a vytlačte si reklamačný formulár, ktorý následne vložíte do balíka s vráteným produktom.
Pokiaľ nechcete uvádzať dôvod vrátenia, nevadí. O vyplnený formulár vás ale poprosíme aj v tomto prípade, urýchlite tým proces vrátenia.
ZABAĽTE PRODUKT AKO DO PERINKY
Vrátená zásielka by mala obsahovať:
• reklamovaný či vrátený produkt
• vyplnený reklamačný formulár
• výplňový materiál, ktorý zabraňuje ďalšiemu poškodeniu (bublinková fólia, noviny, polystyrén atď.)
Ozvite sa našej zákazníckej podpore
Povedzte nám, čo a kedy chcete vrátiť a my to pre vás zariadime. Napíšte e-mail na skglass@skglass.sk
Za odvoz nič neplatíte
Váš balíček si vyzdvihne jeden z overených dopravcov (SDS, DACHSER), s ktorými radi spolupracujeme. Celý odvoz platíme my.
Ochrana Osobných údajov
ČLÁNOK I.
ZÁKLADNÉ USTANOVENIA
Prevádzkovateľ e-shopu www.skglass.sk:
Karol Sipos - S.K. GLASS,
adresa prevádzky: Bratislavská 4,
Dunajská Streda, Slovenská republika.
(ďalej aj ako „prevádzkovateľ").
Pri spracúvaní osobných údajov postupujeme v súlade najmä s platným a aktuálnym zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon č. 18/2018 Z. z.") a Nariadením Európskeho parlamentu a rady (EÚ) č. 2016/679 zo dňa 27. 04. 2016 (ďalej len „nariadenie GDPR").
Na účely zákona č. 18/2018 Z. z. sme prevádzkovateľom osobných údajov a plne rešpektuje Vaše práva na ochranu osobných údajov a k ich ochrane pristupuje zodpovedne.
Osobnými údajmi sú údaje týkajúce sa identifikovanej fyzickej osoby alebo identifikovateľnej fyzickej osoby, ktorú možno identifikovať priamo alebo nepriamo, najmä na základe všeobecne použiteľného identifikátora, iného identifikátora, ako je napríklad meno, priezvisko, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, alebo online identifikátor, alebo na základe jednej alebo viacerých charakteristík alebo znakov, ktoré tvoria jej fyzickú identitu, fyziologickú identitu, genetickú identitu, psychickú identitu, mentálnu identitu, ekonomickú identitu, kultúrnu identitu alebo sociálnu identitu.
ČLÁNOK II.
KONTAKTNÉ ÚDAJE
Naša spoločnosť vzhľadom na rozsah a predmet svojej činnosti nemá povinnosť stanoviť zodpovednú osobu pre spracovanie osobných údajov.
V prípade akýchkoľvek otázok v súvislosti s Vašimi osobnými údajmi nás môžete kontaktovať: e-mailom: skglass@skglass.sk alebo telefonicky: 031 552 93 63, +421 9037 196 17.
Spätná väzba na žiadosti ohľadom uplatňovania práv a na žiadosti ohľadom podania informácií sa budú poskytovať v takej forme, v akej bola podaná žiadosť (písomne/elektronicky/ústne), pokiaľ dotknutá osoba nepožiada o iný spôsob odpovede.
ČLÁNOK III.
ÚČEL SPRACÚVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV A DOBA UCHOVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV DOTKNUTÝCH OSÔB
Predmetom spracúvania sú osobné údaje, ktoré nám boli poskytnuté a osobné údaje, ktoré sme získali na základe plnenia Vašej objednávky.
Osobné údaje spracujeme predovšetkým za účelom:
• plnenia zmluvných a predzmluvných záväzkov, evidencie zmlúv a prípadného budúceho uplatnenia nárokov zo zmluvného vzťahu,
• spracovania účtovnej agendy,
• poskytovania priameho marketingu.
Uchovávanie a spracovanie osobných údajov sa realizuje za účelom špecifikovaným v bode 1 tohto článku vo forme, ktorá umožňuje identifikáciu jednotlivých dotknutých osôb počas doby nie dlhšej, ako je nevyhnutné na dosiahnutie účelu spracúvania, a to najviac po dobu 10 rokov od realizácie poslednej časti plnenia vyplývajúcej zo zmluvného vzťahu, ak osobitný právny predpis nestanovuje inak.
Po odpadnutí účelu spracúvania alebo po uplynutí doby uchovania osobné údaje zlikvidujeme predpísaným spôsobom. Po skončení vymedzeného účelu je Prevádzkovateľ oprávnený spracúvať osobné údaje v nevyhnutnom rozsahu, a to za účelom výskumu alebo štatistiky v ich anonymizovanej podobe.
ČLÁNOK IV.
SPROSTREDKOVATELIA
Prevádzkovateľ prehlasuje, že všetky osobné údaje sú dôverné a nebudú poskytnuté žiadnej tretej osobe. Výnimku predstavujú sprostredkovatelia, ktorí v rámci výkonu zmluvne dohodnutých činností spracúvajú osobné údaje dotknutých osôb pre potreby Prevádzkovateľa. Konkrétne ide o nasledovné subjekty:
• Poskytovateľ Webhostingu, spoločnosť Cstudios s.r.o.,
• Sprostredkovateľ platobnej brány, ktorému sú poskytnuté osobné údaje v minimálnom rozsahu a to tie, ktoré sú nevyhnutné na umožněnie úhrady objednávky – spoločnosť Všeobecná Úverová Banka Slovensko
• Sprostredkovateľ podieľajúci sa na dodaní objednaného tovaru, spoločnosť Slovak Parcel Service.
• Poskytovateľ softwaru MailChimp,
• Prípadne ďalší poskytovatelia spracovateľských softwarov, služieb, a aplikácií, ktoré prevádzkovateľ v súčasnej dobe nevyužíva.
Prevádzkovateľ pri výbere jednotlivých sprostredkovateľov postupoval tak, aby nedošlo k ohrozeniu práv a právom chránených záujmov dotknutých osôb a zároveň dbal na ich odbornú, technickú, organizačnú a personálnu spôsobilosť a ich schopnosť zaručiť bezpečnosť spracúvaných osobných údajov prijatými bezpečnostnými opatreniami v zmysle zákona o ochrane osobných údajov.
Prevádzkovateľ v súlade s ustanovením § 34 zákona č. 18/2018 Z. z. uzatvoril písomné zmluvy o zabezpečení ochrany osobných údajov spracúvaných sprostredkovateľmi, ktorých poveril spracúvaním osobných údajov dotknutých osôb v rozsahu, za podmienok a na účel dojednaný v zmluve a spôsobom podľa zákona o ochrane osobných údajov.
ČLÁNOK V.
SÚHLAS DOTKNUTEJ OSOBY SO SPRACOVANÍM OSOBNÝCH ÚDAJOV
Prevádzkovateľ získava súhlas dotknutej osoby slobodne, bez nátlaku a vynucovania, ako aj bez podmieňovania hrozbou odmietnutia zmluvného vzťahu, poskytovaných služieb alebo povinností vyplývajúcich pre prevádzkovateľa z právne záväzných aktov Európskej únie, medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná alebo osobitného právneho predpisu.
Súhlas je udelený samostatne pre každý účel spracovania osobného údaju a zároveň dotknutá osoba je oprávnená súhlas kedykoľvek odvolať.
Prevádzkovateľ rešpektuje súkromie a poskytnuté osobné údaje považuje za dôverné.
Dotknutá osoba sa môže prihlásiť k odberu noviniek priamo zadaním svojej e-mailovej adresy a mena do políčka „Newsletter" uvedenom na internetovej stránke www.skglass.sk alebo ako kupujúci môže zaškrtnutím príslušného políčka pred odoslaním objednávky vyjadriť svoj súhlas na spracovanie osobných údajov na marketingové účely, na základe ktorého je prevádzkovateľ oprávnený zasielať informácie o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch.
ČLÁNOK VI.
PRÁVA DOTKNUTEJ OSOBY SPOJENÉ SO SPRACÚVANÍM JEJ OSOBNÝCH ÚDAJOV
V súlade s ust. zákona č. 18/2018 Z. z. dotknutá osoba má právo na:
• prístup k svojím osobným údajom a zároveň je oprávnená vyžadovať zoznam jej osobných údajov,
• opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
• likvidáciu svojich osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona,
• vyžadovať vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal jej osobné údaje na spracúvanie,
• vymazanie jej osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil,
• obmedzenie spracúvania jej osobných údajov,
• vzniesť námietky voči spracúvaniu osobných údajov na základe písomnej žiadosti adresovanej spoločnosti alebo osobne, ak vec neznesie odklad, a to vyslovením oprávnených dôvodov alebo predložením dôkazov o neoprávnenom zasahovaní do jej práv a právom chránených záujmov, ktoré sú alebo môžu byť v konkrétnom prípade takýmto spracúvaním osobných údajov poškodené; ak tomu nebránia zákonné dôvody a preukáže sa, že námietka dotknutej osoby je oprávnená, prevádzkovateľ je povinný osobné údaje, ktorých spracúvanie dotknutá osoba namietala, bez zbytočného odkladu blokovať a zlikvidovať ihneď, ako to okolnosti dovolia,
• zabrániť spracúvaniu jej osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jej súhlasu, a žiadať ich likvidáciu,
• právo na prenos jej osobných údajov k inému prevádzkovateľovi,
• vyžiadať informáciu, či je poskytovanie osobných údajov zákonnou požiadavkou alebo zmluvnou požiadavkou alebo požiadavkou, ktorá je potrebná na uzavretie zmluvy a o tom, či je dotknutá osoba povinná poskytnúť osobné údaje, ako aj o možných následkoch neposkytnutia osobných údajov,
Dotknutá osoba, ktorá nie je spôsobilá na právne úkony v plnom rozsahu, si práva špecifikované v bode 1. tohto článku môže uplatniť prostredníctvom zákonného zástupcu.
V prípade smrti dotknutej osoby jej práva, ktoré mala podľa zákona č. 18/2018 Z. z., môžu uplatniť osoby uvedené v § 15 zákona č. 40/1964 Z. z. občianskeho zákonníka v platnom znení.
Žiadosti týkajúce sa výkonu práv špecifikovaných v bode 1. tohto článku vybaví prevádzkovateľ bezplatne, okrem úhrady vo výške, ktorá nemôže prekročiť výšku účelne vynaložených vecných nákladov spojených so zhotovením kópií, so zadovážením technických nosičov a s odoslaním informácie dotknutej osobe, ak osobitný zákon neustanovuje inak.
Spoločnosť je povinná písomne vybaviť žiadosť dotknutej osoby najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia žiadosti.
Obmedzenie práv dotknutej osoby podľa zákona č. 18/2018 Z. z. prevádzkovateľ bez zbytočného odkladu písomne oznámi dotknutej osobe a Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky.
Dotknutá osoba je v zmysle § 100 zákona č. 18/2018 Z. z. oprávnená podať Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov pri podozrení, že jej osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú.
ČLÁNOK VII.
PODMIENKY ZABEZPEČENIA OSOBNÝCH ÚDAJOV DOTKNUTÝCH OSÔB
Prevádzkovateľ vyhlasuje, že
• prijal vhodné technické a organizačné opatrenia k zabezpečeniu osobných údajov,
• spracúvané osobné údaje nezverejňuje, okrem prípadov, ak si to vyžaduje osobitný právny predpis alebo rozhodnutie súdu alebo iného štátneho orgánu,
• nebude spracúvať Vaše osobné údaje bez Vášho výslovného súhlasu alebo iného zákonného právneho základu za iným účelom, ani vo väčšom rozsahu ako je uvedené v tejto informácii a evidenčných listoch jednotlivých informačných systémoch prevádzkovateľa.
ČLÁNOK VIII.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Prevádzkovateľ Vás, ako dotknutú osobu týmto informoval o ochrane Vašich osobných údajov a poučil Vás o Vašich právach vo vzťahu k ochrane osobných údajov v rozsahu tejto písomnej informačnej povinnosti.
Odoslaním objednávky z internetového objednávkového formuláru potvrdzujete, že ste zoznámený s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijímate.
Prevádzkovateľ je oprávnený uvedené podmienky zmeniť. Novú verziu podmienok ochrany osobných údajov zverejní na internetovej stránke Prevádzkovatela (www.skglass.sk) a zároveň Vás upovedomí o danej skutočnosti formou emailu.
V Dunajskej Strede dňa 21 . 05 . 2018
Karol Sipos, v. r.
(Model) Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti
...
se sídlem ...
identifikační číslo: ...
zapsané v obchodním rejstříku vedeném , oddíl , vložka
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky") obchodní společnosti , se sídlem , identifikační číslo: , zapsané v obchodním rejstříku vedeném , oddíl , vložka (dále jen „prodávající") upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující") prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese (dále jen „webová stránka"), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu").
1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. UŽIVATELSKÝ ÚČET
2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet"). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží" kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka").
3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „". Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího").
3.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
3.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese ;
v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. , vedený u společnosti (dále jen „účet prodávajícího");
bezhotovostně prostřednictvím platebního systému ;
bezhotovostně platební kartou;
prostřednictvím úvěru poskytnutého třetí osobou.
4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
4.4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do dnů od uzavření kupní smlouvy.
4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího .
5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
5.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.6. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
5.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
6.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
7.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
8.3. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy . Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
8.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
8.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
9.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
9.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a (dále společně vše jen jako „osobní údaje").
9.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
9.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
9.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
9.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
9.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
9.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
9.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
9.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
10.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
11. DORUČOVÁNÍ
11.1. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.
12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
12.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
12.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
12.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
12.5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování , adresa elektronické pošty , telefon .
V ... dne ...
Asociace pro elektronickou komerci (www.apek.cz)
